Ronja says hi!


HEJ ALLA GOOA OCH GLADA MÄNNISKOR!

Igår började UKMturnén. Det lilla som än så länge varit, har varit jätteroligt och helt underbart. Fick låna en kamera igår och tog modellbilder på två tjejer. Medan turnegäng 2 var och repade så hade gäng 1 Tårtbakarbounding! Det tog ungefär 2 timmar att baka dem och alla tårtorna vart väldigt goda. Vinnartårtan kallades för harlorten. den såg ut som en snötårta som en hare hade varit och skitit på! det var ganska roligt. det var tårtor med fryken på och lite allt möjligt:)

Senare på kvällen så var det turnegänge 1 som skulle repa igenom en gemensam låt och det blev "Fix You". Turne 2 ska köra ett Michael Jacksonmedley. Jag ser fram emot att se det! Imorgon åker jag, Ronja Magusson Östlund [som skriver] ut med turne 1 och sjunger och första stoppet blir här i Torsby kl.09.00. Super Ninja Monkey Team är just nu uppe på scenen och övar igenom och bestämmer vilka låtar de ska spela. Dom är grymma. Simon Hagelin har varit jätteduktig och suttit och redigerat en massa bilder som vi har Tagit. Vi har en liten trollkar som heter Hampus här också. Jag har aldrig sett honom trolla, men det får jag nog snart... Back To Reality är ett tjejband med mycket humor och intresse för musik och dom har skrivit sina låtar själv. Naturligtvis har vi ett Kilsband som är här, dom har skrivit sina låtar själv också. Jag kommer se det här som en intressant vecka och jag hoppas på att ha det jätteroligt.

Konstutställingen är snart klar och jag tycker det ser ljust ut. Konsthängarna har gjort ett jättebra jobb och dom är värda en applåd:)

Imorse när jag vaknade så kollade jag ut och naturligtvis var det regn... men det har klarnat upp och nu börjar det kännas som en riktig Turné som åker i vilket regn och rusk som helst! Nu är det bara att vänta på snön då Haha! Då har vi varit med om alla väder.

Ni får ha det bra !

MvH Ronja Magnusson Östlund

Upplagd avUKM Turné 2009 kl. 02:02  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar